Annons:
Etikett04-yrken
Läst 832 ggr
The_snow_falls
2019-03-14 05:13

Arbetsprövning - fysiska jobb förslag

Hej alla 😊 Efter en ett års blandad sjukskrivning (sista halvåret heltidssjukskriven) pga. utbrändhet som berodde på att trauman från tonåren hann ifatt mig nu tillslut 🙄. Hur som helst så är det på eget bevåg och med hjälp av arbetsförmedlingen rehabiliteringsavdelning dags att börja arbetspröva så smått. Jag klarar inte av höga ljud som i en skola just nu, stora mängder människor. Jag mår som bäst när jag kan vara ute mycket och röra på mig så mycket som möjligt. Jag ska träffa min kontaktperson på tisdag nästa vecka och diskutera alternativen på var. Har ni några förslag? Jag har hittills kommit på hundrastare, Stall och parkskötsel. Alla förslag är varmt välkomna 🧡

Annons:
Herveaux
2019-03-14 07:57
#1

Jag har en liknande bakgrund och stortrivs som hästskötare. ❤️
Jobbar halvtid och hade ganska så lite hästvana sen innan.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Surpan
2019-03-14 09:36
#2

Kyrkogård (gravvårdare/vaktmästare), vägarbetare, trafikvakt, cykelbud.

Måste arbetet vara utomhus?

Annars kanske lokalvårdare.

/Surpan

The_snow_falls
2019-03-26 12:05
#3

Tack så jättemycket för era tips 😃 Jag och min kontaktperson på arbetsförmedlingens rehabilitering kom fram till att söka arbetsprövning med något jag kan och är van vid. Så nästa vecka börjar jag arbetspröva på ett stall med uppfödning och ridskola 10 timmar/vecka 😊

Herveaux
2019-03-26 12:12
#4

#3 Åh, vad roligt! Låter klokt att börja med något där man redan är varm i kläderna. Stort lycka till!🌺


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

The_snow_falls
2019-03-26 13:15
#5

Tack så jättemycket 😊🧡

Upp till toppen
Annons: