Annons:
Etikett02-vägen-till-ett-jobb
Läst 2369 ggr
Lakritsstjärna
11/17/17, 9:32 PM

Kapacitets test jobbintervju

Jag har kommit vidare till en andra intervju för mitt drömjobb. Då ska jag göra ett kappasitetstest och personlighetstest. Finns det några bra man kan testa sig lite på innan så man vet vad man har att vänta?

Annons:
drika
11/23/17, 10:09 AM
#1

beror väl lite på vilket område du ska jobba inom..:)? Grattis föresten!!:)

Hälsningar

Fredrika

Lakritsstjärna
11/23/17, 3:15 PM
#2

Det var för processingenjör. Jag gjorde tester och blev väldigt skraj när det stod presition hög. Det var blandat tester som man skulle läsa för att få ut ett ekvationssystem att lösa. Vanliga IQ test med mönster och sen ord som ska ha samma förhållande till varandra. Fick ganska precis medel på det testet och jag var på en första intervju som jag kom vidare på. Så nu ska jag på bästa intervju imorgon och träffa chefen. Jag är så nervös. Är det någon som vet hur många kandidater de brukar intervjua i steg 2. Tänkte så man skulle kunna uppskatta sannolikheten. Skulle bli mycket ledsen om jag inte får jobbet. satt tydligen på intervjuen med en massa sot från bilen i ansiktet som jag upptäckte efter intervju men det gick tydligen bra ändå 😊

drika
11/24/17, 11:03 PM
#3

dem har ju sorterat en stor del när man gått igenom testerna för att få bort ointressanta. Slappna av, visa din bästa sida och visa eller berätta hur intresserad du är av tjänsten!:) håller tummarna att de gick bra:)

Hälsningar

Fredrika

Upp till toppen
Annons: