Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1282 ggr
MichelleLindh
4/20/17, 3:35 PM

PROVJOBB NERVÖS

Jag ska provjobba på mitt FÖRSTA jobb på lördag. Det är i Falun på Lugnets restaurang och café. Mellan 7 och 3, har inte fått så mycket information ännu. 

Är väldigt nervös, finns det nåt tips från er allmänt eller ni som jobbat här eller på annat café/restaurang förut? Alla tips tas emot tacksamt! ♥

/ Michelle 

Annons:
nypisnina
4/20/17, 3:39 PM
#1

Oavsett vilket nytt jobb det är så har jag alltid varit nervös, det tycker jag hör till. Var dig själv, ta det som det kommer och var optimistisk. Det är alltid nervöst med nytt men det går alltid bra i slutändan - och om det inte gör det så märker man det tids nog och då tar man det därifrån.

MichelleLindh
4/20/17, 3:42 PM
#2

Ja, jag hoppas det kommer gå bra. Skulle vara kul att tjäna mina egna pengar och det är ett bra jobb att ha på cv:et. 

Men tack, jag ska försöka vara mer optimistisk! :)

/ Michelle 

Sommarek
4/20/17, 4:27 PM
#3

Allmänt - ta det lugnt, visa intresse och fråga hellre en gång för mycket än en gång för lite. Gör du fel (och det gör man nästan alltid som ny) så be om ursäkt och lär dig av det. Det är inte jordens ände.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

MichelleLindh
4/20/17, 7:58 PM
#4

Okej, tack så mycket ska tänka på det. :)

/ Michelle 

[nevamisse]
4/21/17, 11:42 AM
#5

Alltid bra att fråga om man är osäker, så man inte chansar och gör fel. Det kommer säkert att gå bra, lycka till!

MichelleLindh
4/21/17, 9:47 PM
#6

Ja precis. :) Ska gå och lägga mig nu då jag ska upp kvart över 5 imorgon, får se om man kan sova, aldrig varit så nervös haha

/ Michelle 

Annons:
[nevamisse]
4/21/17, 10:32 PM
#7

#6 Ska också upp den tiden, så jag håller tummarna för dig! :)

Honestyisdead
4/22/17, 5:49 PM
#8

Hur gick det?

Madde
5/3/17, 10:16 AM
#9

Hoppas allt gick bra och att du får betalt för att du har jobbat. För man ska aldrig provjobba gratis.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Upp till toppen
Annons: