Annons:
Etikett11-praktik
Läst 1184 ggr
tlover
11/12/16, 5:31 PM

Boendeform under praktik

Vi behöver bolla lite idéer här.

Min man skulle behöva fara ut på 2-3 2 månaders långa praktikperioder per år de närmaste 2-6 åren. Dessa praktikplatser skulle isåfall vara på olika platser i Sverige olika tider på året (dvs även vintertid).

Vi skulle behöva tips och idéer på boende som ska vara billigt, ha möjlighet att duscha, sova, vila, meditera och göra enklare mat.

Det bästa vi kommer på är en camper el liknande men även det har nackdelar så om ni har någon bättre idé så är det bara att tipsa

l'm back

Annons:
Aleya
11/12/16, 5:33 PM
#1

Jag vet att en kompis bodde på ett typ vandrarhem fast i utkanten av stan. Hon trivdes bra där då hon var på praktik.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

tlover
11/12/16, 5:35 PM
#2

#1 blir inte det dyrt? Eller finns det "mängdrabatt" med sånt (vi reser nästan aldrig så vi har dålig koll på sånt)

l'm back

Maria
11/12/16, 5:42 PM
#3

Förr var det så att man fick rabatt om man var med i "turistföreningen" tror jag det hette.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

tlover
11/12/16, 5:43 PM
#4

#3 vi får kolla upp det, tack :)

l'm back

tlover
11/12/16, 7:11 PM
#5

Jag hade missförstått det var 2-4 veckor åt gången totalt 2 mån/år

Visst ska det finnas hemsidor med folk som hyr ut rum osv privat? Någon som vet vad något sånt heter?

l'm back

Aleya
11/12/16, 7:37 PM
#6

#5 där är blocket bra. Hitta rum på snabb tid. Om han lägger ut annons är det bäst. Det är mitt råd.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Upp till toppen
Annons: