Annons:
Etikett02-vägen-till-ett-jobb
Läst 2145 ggr
taylor__lambert
2016-03-30 18:49

var finns fler jobb?

jag söker just nu timmanställning då jag studerar och behöver tjäna lite extra pengar. Har sökt många jobb, blivit nekad 80% av de jobben jag sökt, andra har jag inte fått svar från alls. Har varit på vissa intevjuer men det har alltid slutat med att de valt någon annan. Jag är mångsidig och orkar det mesta, det enda kravet på arbetsplatsen jag har är att inte jobba på burgerking, subway eller liknande pga nedsatt hörsel (är ju inte schysst emot kunderna att behöva ta om beställningarna bara för att jag inte hör tillräckligt bra när det är stökigt runtomkring). Måste kunna jobba efter skoltid från 15:00, under sommarlovet kan jag jobba fler timmar. Vilka jobb finns det? Har länsat platsbanken på arbetsförmedlingen och söker varje dag om det kommer upp nya jobb som inte har krav på utbildning och körkort. Ös på med tips.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
Aleya
2016-03-30 18:53
#1

Någon mataffär.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

taylor__lambert
2016-03-30 18:57
#2

#1 enda sättet du kan få jobb på ica är om du känner någon som redan jobbar där eller om du själv har jobbat på ica minst 6mån, praktik gäller ej. Lidl har jag sökt till men de har nekat mig, har sökt dit i snart två år utan att få jobb där. Coop har sällan några annonser ute på af's sida, vet inte om de har på någon annan sån sida?. När jag var yngre brukade jag gå in till butikerna och fråga om jag fick tala med personalansvarig, men sen fick jag svaret att jag ska söka efter deras utlagda annonser på internet.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Aleya
2016-03-30 18:59
#3

#2 kolla på deras respektive hemsidor under jobb. Där brukar dom lägga ut annonserna

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma