Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 3382 ggr
[Lila Rosett]
9/30/15, 7:29 AM

när får man studiebidrag?

vilken tid brukar man få studiebidrag/csn för 1050, det är i slutet av månaden ja så idag.. men vilken tid? har studiebidrag men inte sett insättningen ännu

Annons:
Honestyisdead
9/30/15, 7:41 AM
#1

Du får vanligen pengarna första gången under läsåret i slutet av september. Om du fyller 16 år efter den 30 juni i år, får du studiebidraget senare.

[Lila Rosett]
9/30/15, 7:47 AM
#2

#1 Det var inte det jag frågade, jag är redan beviljad Csn/studiebidrag och ska få insättning idag jag frågade efter tid/klockslag man brukar få insättningen har inte sett den nu på morgonen.

Calcifer
9/30/15, 7:52 AM
#3

Jag har alltid fått pengarna midnatt exakt. Mina vänner också.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Lila Rosett]
9/30/15, 7:59 AM
#4

ok konstigt, jag har haft det länge men nu har det vart sommarlov så i juli o augusti är de ej utbetalningar idag är det ju första utbetalningen 30eseptember..?? 

#1 Varför får man studiebidraget senare då och när?

Honestyisdead
9/30/15, 8:00 AM
#5

Jag antog att du undrade vilken dag eftersom du redan borde fått det om det skulle komma idag. Jag skrev ingenting om att du inte fått det beviljat?

Har det inte kommit i EM får du ringa och fråga.

[Lila Rosett]
9/30/15, 8:09 AM
#6

By the way jag är 20,lär jag få det senare än slutet av september då?

Annons:
Honestyisdead
9/30/15, 8:17 AM
#7

Du har väl fått en lista på när dina utbetalningar kommer?

Annars får du logga in på CSN och kolla det.

Åsa S
9/30/15, 11:16 AM
#8

Går du på högskola/universitet? Vet inte hur det är nu men när jag gick på universitetet så behövde skolan bekräfta till CSN att studenten verkligen börjat på utbildningen innan de skickade ut pengar och om jag minns rätt blev ibland första betalningen lite senare utbetald än normalt. Men det kan du ju kolla genom att kontakta CSN

Upp till toppen
Annons: