Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1210 ggr
blåbärspajen
3/5/15, 3:45 PM

förvirrad :(

Hur vet man vad man vill bli? Jag har ingen aning just nu och känner mig bara förvirrad.. hur visste ni vad ni ville göra?

Annons:
hannaj98
3/5/15, 3:48 PM
#1

Hur gammal är du?

älvornas dal
3/5/15, 3:51 PM
#2

#0 Varför måste du veta det just nu? Jag visste inte förrän jag var närmare 30 år. Det var då jag insåg vad jag ville göra. Innan dess hade jag satsat på en högskoleutbildning som jag visste skulle ge jobb direkt eftersom det alltid är brist på utbildade inom yrket. Jag tog examen, fick jobb direkt och jobbade ett antal år när det till slut gick upp för mig vad jag vill bli när jag "blir stor". Då läste jag på universitet igen och idag har jag det jobb jag verkligen älskar och vill ha.

blåbärspajen
3/5/15, 4:31 PM
#3

jag är 29!

Läste en utbildning som jag inte fick jobb efter, tog examen 08.  var arbetslös ett tag sen åkte jag och jobbade i London och Norge, har säsongsjobbat flera år.

Började en utbildning i höstas men den var för svår och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra.. vet knappt ut eller in..

blåbärspajen
3/5/15, 4:32 PM
#4

#2 vad läste du för utbildning?

ChristineL
3/5/15, 5:09 PM
#5

Jag är 31 och vet fortfarande inte vad jag vill bli :)

VildaVittra
3/5/15, 5:22 PM
#6

Jag är 39 och vill fortfarande bli många saker. Man måste ju inte jobba inom samma område hela livet, det finns ju hur mycket kul som helst. 

Dra en ur hatten, jobba/plugga det ett tag, dra en ny ur hatten när du känner dig nöjd, osv.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: