Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 2116 ggr
Bill&Bull
10/9/14, 7:47 PM

Läxhjälp!

Är säkert inte i rätt forum men visste inte vilket jag skulle ta.. hoppas det är ok ändå :) Jag skulle vilja hjälpa barn med läxor, någon som vet hur det går till eller vart man kan vända sig? Är det ideellt?

||My Love For Animals Is Immortal||

Annons:
[Moa-]
10/10/14, 7:39 PM
#1

Det finns idag både företag där man kan få betalt för detta och organisationer som erbjuder detta ideellt. Kommunen och Röda Korset vet jag bägge har det sistnämnda på flera orter. Googla på din ort och läxhjälp så hittar du förhoppningsvis något. 🙂

Bill&Bull
10/10/14, 8:42 PM
#2

Tack för svaret! Ska kolla upp det då :)

||My Love For Animals Is Immortal||

Stephanie
10/11/14, 6:31 PM
#3

Mattecentrum slår jag ett slag för om du gillar matte :) Det är ideellt arbete så du får tyvärr inte betalt, men det är ju en bra erfarenhet och säkert en bra sak att ha på CVt också!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Stephanie
10/11/14, 6:47 PM
#4

Sen finns det ofta annonser på Platsbanken om läxhjälp.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

AmandaJE
10/21/14, 8:31 PM
#5

Jag jobbar som läxhjälpslärare, finns flera företag! :)

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[Diana.K]
11/14/14, 2:18 PM
#6

Jag jobbade på My Academy, jobbade där i flera år som extra då jag studerade på universitetet. Bra betalt och jätteroligt jobb! De har all slags undervisning, bara att säga vad man är bra på så matchar de ihop dig med en familj.

Annons:
Upp till toppen
Annons: