Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 27285 ggr
MonaLia
4/3/14, 12:20 PM

Löner på tex Subway?

Hej är det någon som vet vad Subway och liknande jobb har för löner? Satt och funderade lite och blev bara nyfiken!

Och Servitörs-jobb vad har man för ungefärlig lön på såna?

Tacksam för svar!(:

Annons:
ChristineL
4/7/14, 9:37 PM
#1

Dom ska gå efter kollektivavtal inom restaurangfacket, googla och ring till dom hör.

komkoma
5/13/14, 4:17 PM
#2

Vanliga lönen kan väl skillja sig lite från ställe till dtälle men OB:n är densamma = skitdålig

[Jane95]
5/15/14, 9:26 PM
#3

Jag har en kompis som jobbar på Subway och han tjänar väl 114kr i timmen. Vet också att att han sagt att jobbar man ett pass som mer än 4,5timme så får man gratis mat där. That's all i know!

Åsa S
5/18/14, 9:56 AM
#4

Gratis och gratis mat! Tror inte det är helt gratis för enligt skattereglerna brukar man få skatta ifall man får sånt som gratis mat på jobbet för det ses som förmån. så då betalar man ju mera skatt istället. Vi hade på förslag att få gratis mat på jobbet när jag jobbade som lärare men vi kom fram till att det var mera förmånligt att betala 20kr för maten för det skulle bli dyrare för oss ifall det skattades som förmån.

[Jane95]
5/18/14, 11:50 PM
#5

#4 Ja det lät väll för bra för att vara sant då!;) Dock tror jag väl ocks¨att man tröttnar ganska fort på att äta mackor hela dagarna hehe;)

martdat
5/22/14, 6:33 AM
#6

det är inte gratis. det dras på lönen. tror det är 47 kr om dagen ca plus att du får förmånsbeskatta,,,arbetar själv under hotell/resturangfacket…

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: