Annons:
Etikett07-anställningsintervju
Läst 8159 ggr
IsabelleJ
2/4/14, 6:33 PM

Intervju på Liseberg!

Sökte till Liseberg för någon månad sen och såg idag att jag fått svar och kallelse till intervju, blev chockad och samtidigt stolt eftersom att jag vet det är flera tusentals som söker dit inför varje sommarsäsong.
Ska på intervju nu på fredag, är otroligt peppad!

Nu till en fråga, är det någon av er som fått samma goda besked som mig!? :)

Annons:
[Moa-]
2/4/14, 6:46 PM
#1

Tänk på att förbereda dig väl inför intervjun så du tar tillvara på denna chans! Lycka till! =)

rebecka94
2/5/14, 1:17 PM
#2

Åh grattis :) har ochså sökt på massa nöjesparker och djurparker och allt möjligt till sommaren. Men få aldrig intervju :( vad fasiken skriver ni människor som få komma på intervju i era personliga brev?

Hoppas de gå bra på intervjun!

IsabelleJ
2/5/14, 11:09 PM
#3

#1
Tack så mycket! :)

#2 
Hehe jag ska vara ärlig och säga att jag inte ens kommer ihåg vad jag skrev i mitt personliga brev. Jag var så säker på att jag inte skulle ha någon chans mot dom 8000 eller vad nu siffran går upp i, så jag tänkte inte på att spara brevet.. ångrar det nu för jag blir ju så nyfiken vad det var som fångade deras uppmärksamhet haha!

Men tack så mycket, jag ska göra mitt bästa och hoppas på att jag får tillbringa min sommar på Liseberg! :)

rebecka94
2/6/14, 11:57 AM
#4

ja det brukar ju vara så sjukt många som söker :) men roligt att du gick vidare :) du få skriva i helgen hur det gick på intervjun =)

Halvdansken
2/7/14, 2:16 AM
#5

Jag har också fått bra besked, börjar på mitt nya jobb på måndag.

Hoppas du får det du sökte!

Hatar cancer och älskar vårlökar.

IsabelleJ
2/11/14, 5:20 PM
#6

#5
Grattis grattis! Hur gick din första arbetsdag? :)

Jag tyckte intervjun på Liseberg gick väldigt bra och gick hem med ett léende på läpparna efter framför allt alla komplimanger jag fick av chefen, bl.a. att han tyckte jag hade ett underbart léende! Och även att jag tog lagom mycket plats i gruppen, (det var gruppintervju för er som inte vet). Att jag inte tog över men jag visade ändå att jag fanns där.

Och idag fick jag bekräftelse på att det faktiskt gått väldigt bra då jag fick mejl om en kallelse till en andra och avgörande intervju den 19de!
Ska satsa allt och hoppas på att jag får sommarjobb iår! :)

Annons:
Halvdansken
2/11/14, 5:30 PM
#7

Första arbetsdagen (veckan) är alltid tuff. Mycket att lära, så man är väldigt trött när man kommer hem.
Håller tummarna för dig!!

Hatar cancer och älskar vårlökar.

IsabelleJ
2/11/14, 7:54 PM
#8

#7
Ja så är det ju såklart, hoppas du kommer trivas!
Tacktack! :)

Upp till toppen
Annons: