Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1078 ggr
-Idaoh-
10/2/13, 11:56 PM

Seriöst företag ?

Är så trött nu .. Fick sparken för 2 dagar sen och får jobba oktober ut då min anställning tar slut då . Chefen säger till mig att de har dålig ekonomi men till min arbetskollega : "det är klart ni ska vara tre men de betyder inte att de ska behöva vara hon"

Är så less på detta nu . De jag jobbar med har inget anställnings avtal .. haha .. Får ingen löne specc. Får ingen ob. Min lön ligger på 86kr timmen (är 20år!!??) Jag är ledig var 3e (!!) helg annars en dag i veckan. Hur låter det ? kanske fantastiskt i arbetslösas öron men i verkligheten känner jag mig utnyttjad till max..

Hur seriöst är det att ett företag utnyttjar personer som om de vore toapapper ? Byter ut de så fort prov anställningen börjar ta slut , även fast han sa att funkar det inte så får du gå tidigare så vi inte slösar på varandras tid .

ger helt upp hoppet om ett heltidsjobb snart .. Skulle flyttat hemifrån i december men det blir det inget av nu , stackars mamma får dras me mig ett tag till ..

Vet inte riktigt vad jag ville få ur mig , min frustration kanske ..

Annons:
vallhund
10/4/13, 1:48 AM
#1

Gå med i facket

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

-Idaoh-
10/4/13, 10:59 PM
#2

är med i facket men dom kan inget göra åt min situation då min chef har rätt i det han gjorde , tycker bara synd om de andra två och hoppas på det bästa för deras framtid !

Upp till toppen
Annons: