Annons:
Etikett12-jag-har-fått-jobb
Läst 2024 ggr
Yolle
2013-06-26 12:42

Tillslut så...

Nu har jag varit anställd som telefonförsäljare i ca en månad och jobbat i ca tre veckor. Sådan tur man hade som fick jobb över sommaren, och det är så bra, för jag kan ju behålla jobbet även när jag fortsätter plugga till hösten. 

Och jobbet är inte alls som jag trodde. Att det skulle vara långtråkigt, segt och inte hända något egentligen. Att folk dessutom skulle skälla på en för att man ringer till dem. Men det är KUL. Älskar mina kollegor, folk är ofta trevliga när man ringer dem och det är visst inte så svårt att sälja något. Detta fortsätter jag gärna med tills jag hittar något bättre. Dessutom ser det ju bra ut i mitt cv ^^

Det blir inte lättare, men DU blir bättre.

Annons:
[Moa-]
2013-06-27 09:20
#1

Grattis! =)

Det är verkligen toppen, och kan du hålla i minst ett halvår så ser det som du säger bra ut på CV;et!

Får jag fråga vad du säljer för något?

Yolle
2013-06-30 15:59
#2

tack ^^ 

Kommer nog fortsätta iaf till vårterminen. sedan försöka få ett lagerjobb eller så ^^ Sedan är det ju inte omöjligt att jag blir kvar heller ^^,

Tyvärr får jag inte gå in på vad jag säljer eller lönen eftersom jag skrivit på sekretessavtal. Men det går bra och jag känner hur jag utvecklas ^^

Det blir inte lättare, men DU blir bättre.

Upp till toppen
Annons: