Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1873 ggr
[AndreaPirlo92]
3/16/13, 9:21 PM

Hur långt har du till jobbet?

Som rubriken lyder - hur långt har du till jobbet? & hur tar du dig dit?

Jag har som nyinflyttad i Göteborg fått ett jobb 4 mil hemifrån. Kommer ta bilen dit 🙂Men ändå nervös, aldrig haft ett jobb så långt ifrån!

Annons:
Halvdansken
3/17/13, 11:37 AM
#1

Jag har ungefär 3 mil, tar mig ca en timme var väg med offentliga transporter. Förutom tidsåtgången så spelar det väl inten roll var man jobbar?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Sam-uel
3/18/13, 7:42 PM
#2

Jag har just fått jobb och har 20 min att cykla dit och det är minst lika länge med bil :)

martdat
3/19/13, 6:34 AM
#3

ca 3 mil kanske .

kör bil. för bussarna fungerar inet . går två ggr i veckan på sommaren. hurra för levande landsbygd o kolektivtrafik!!!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

viktoria91
3/20/13, 3:42 PM
#4

Hade 5 mil enkel väg men flyttade och har nu 900 meter enkel väg. ;) Jag hade inte tid att pendla.

Åsa S
3/21/13, 7:05 AM
#5

Tar lite mer än 1tim enkel väg att ta sig till jobbet för mig och det är normal pendlingstid för stockholmsområdet.

Sehvrin
3/21/13, 7:00 PM
#6

Fyra mil enkel väg, brukar ta ungefär en timme från dörr till dörr och jag åker tåg. Det är första gången jag pendlar (men har gjort det nu sen i september) och jag tycker det funkar väldigt bra. Att jag har många avgångar att välja mellan skadar ju inte 😃

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
deeremf
3/30/13, 10:24 PM
#7

just nu där jag praktiserar så är det 7 km.

Dubliner
3/31/13, 10:54 PM
#8

8 km enkel väg men jobbar natt så måste köra dit

Lina Strindlund
4/2/13, 9:03 PM
#9

det var skönt när jag kunde cykla (nästan hela året runt dessutom) till jobbet… men vi får se, man ska inte stanna för länge på ett ställe, hoppas få ett jobb som etolog-konsult-nåntning. Jag vill hjälpa djuren i ett större sammanhang än att bara ha lite djur hemma eller vara djurskötare!

// Djur-engagerad


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Upp till toppen
Annons: