Annons:
Etikett06-cv-personligt-brev
Läst 2628 ggr
[Zlarviig]
2012-10-15 19:50

Deltid/extrajobb!

Hej! Jag söker ett extra jobb så att jag kan spara pengar till mitt boende på gymnasiet. Behöver du eller vet du någon som behöver en hundvakt, dogwalker, kattvakt eller barnvakt? Jag är 16 årig tjej, jag har ganska stor erfarenhet av hund och barn, och stor erfarenhet av katter. Jag har praktiserat på hunddagis tre dagar i veckan i fem månader, och gått ut med några hundar från hunddagiset på helgerna för att hundarna och ägarna tyckte om mig så mycket. Jag har praoat på dagis i två månader med barn i åldern 1-3 år. Det var otroligt kul och barnen gillade mig riktigt mycket så jag fick massor av teckningar! Jag har haft katter sen jag var fem år och de ligger mig riktigt varmt om hjärtat. Jag har även vaktat min systers katter i en vecka när hon var utomlands. Jag har en egen hund som är en blandras tik på 2.5 år, tre katter och två gerbiler. Jag bor i Skärholmen i Stockholm, och är ledig mellan 12.00-13.00 på måndagar till fredagar samt 16.00-20.00 måndag-onsdag och 15.00-20.00 torsdag-fredag och dygnet runt på helgerna. Jag älskar alla sorters djur och barn, jag vill utbilda mig till veterinär, hundinstruktör eller dagislärare. Jag är väldigt ansvarsfull och tar allt jobb på allvar, men jag gör det också för skojs skull. När det gäller barn är jag väldigt lekfull men vet precis när och hur man ska säga ifrån om det behövs. Pris kan vi komma överens om. Jag hoppas verkligen att jag kan vara till hjälp! Du kan kontakta mig på PM! Mvh Jessica!

Annons:
Upp till toppen
Annons: