Annons:
Etikett12-jag-har-fått-jobb
Läst 2657 ggr
[Surina]
2012-07-16 21:48

Suck behöver hjälp :(

Hej alla !

Jag är sommarvikarie .. Nu är jag helt ensam på min avdelning :( Alltså det finns folk men ingen som är kunning inom mitt område… jag vet inte vad jag ska göra.. jag vill försöka prata med någon ''chef'' om hur det ser ut och eventuella lösningar?? Vet ni hur man kan göra det? För jag vill verkligen att någon kan berätta för mig vad jag SKA göra och INTE GÖRA :S

Det är lite förvirrande….

Annons:
[Moa-]
2012-07-17 14:03
#1

Hur kan du ha blivit lämnad ensam om du ej är mogen för det? Vad arbetar du med?

Finns det någon annan liknande avdelning på företaget som du kan ta kontakt med?

[Surina]
2012-07-17 18:18
#2

#1

Jag fick ju ca 1 veckas intruktions anställning(2 veckor men lägger man ihop dagarna så blir det ca 1 vecka)

Det funkadej u bra då, för man kunde ju fråga om det var nått.. Jag arbetar med data support inte i telefon utan får in saker som ska fixas inom en vis tid.. men jag har ingen som jag vet att jag kan kontakta om jag själv inte kan lösa problemet :S

Han som var på min avdelning har semester därför är jag själv.. men det var inget jag visste när jag tackade ja till anställningen..

Halvdansken
2012-07-17 18:56
#3

vet du vem som är chef för den avdelningen? Annars så fråga nån annan som jobbar på firman och förklara din situation, så hjälper de säkert dig.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

drika
2012-07-19 13:58
#4

Ring chefen och fråga vem du ska fråga när du behöver hjälp:)

Hälsningar

Fredrika

[Moa-]
2012-07-19 15:26
#5

Ja, jag säger som de ovan, kontakta din närmast överordnade och tala om att det är allt för omfattande ärenden som kommer in…

Maja
2012-08-01 23:11
#6

Om du är helt ny och lämnad på en avdelning utan någon att fråga så är det lite dumt planerat av din arbetsgivare måste jag säga… Visst, semestertider i all ära, men företaget måste ju ändå se till så att din avdelning klarar av att leverera det som den ska. Om en kund kommer till din avdelning och behöver hjälp så räknar de ju med att få det.

Jag skulle ta upp det med arbetsgivaren direkt. Finns det någon avdelningschef eller liknande? Vänd dig antingen till den som du hade introduktionen med, den som anställde dig eller någon annan chef och säg vad du känner.

Annons:
Upp till toppen
Annons: