Annons:
Etikett10-personal-sökes
Läst 12086 ggr
jessica75
2010-08-24 21:57

Hemma jobb

Är du intresserad av ett givande hemmajobb?

Jag erbjuder dig att jobba hemifrån tillsammans med mig och vårt trevliga team.

Du får allt stöd du behöver för att komma igång på en nivå som passar dig. Inga förkunskaper behövs!

Du bör ha ett intresse för hälsa och människor.

Jessica Pettersson

WellnessCoach

www.jessica.toppform.nu

Annons:
Fridaaaa
2010-09-02 16:23
#1

Vad är det man ska göra? :) 
Mer info kanske du kan skickat till mig på: red-heart90@hotmail.com

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Hhannah]
2010-11-03 02:03
#2

Säger som #1, vad är de man ska göra? [:

ooja
2010-11-13 00:09
#3

Det låter intressant, jag kikade på sidan :)

Men jag undrar samma som de över mig!

[Kathja]1
2012-11-18 23:21
#4

Nu har jag inte kollat in den där sidan men det brukar handla om någon form av MLM, vilket är ett aldeles ypperligt sätt att tjäna pengar OM man vet vad det går ut på och OM man hamnar i en bra grupp och OM man inte behöver lägga ut flera tusen bara för att komma med i företaget. Flört

Allt för många människor i vårt land är VÄLDIGT negativa till detta med MLM och som jag ser det grundar det sig enbart i ett gigantsikt missförstånd. Alla dessa neggisar snackar om att MLM handlar om att sälja saker, men ICKE, det handlar om att ANVÄNDA saker.

Tänk så här… Du brukar gå till din hälsokostbutik och köpa dig lite piggelin-piller för att orka med vintermörkret, eller för att slippa bli förkyld, eller du går och får massage eller sjukgymnastik för dina värkande axlar. Istället för att du gör det så köper du av dig själv och ditt företag och ANVÄNDER era förträffliga produkter. Du blir piggare och må bättre. Yes!

Då du blir piggare och mår bättre så säger dina kolleger "Nej men XXX vad pigg och fräsch du ser ut!" varvid du svarar "Jajamensan det är för att jag numer använder XXX" och då blir din kollega väldigt nyfiken på i vilken affär du har köpt XXX - och då svarar du att XXX kan du köpa av mig.

Och DÄR tjänar du pengar på att du mår bra! DET hade du inte gjort ifall du hade handlat i din hälsokostbutik.

Där har du storheten med MLM - du använder produkter som förändra ditt liv och du får därmed möjligheten att förändra andras liv OCH tjäna pengar på en gång.

Förstår man DET då förstår man att det är ett bra sätt att tjäna pengar, små eller stora, vilket man nu vill.  Flört

RaGooN
2014-07-15 18:05
#5

Är detta fortfarande aktuellt?

http://sunflake.weebly.com 
Hälsningar Erica och råttorna :)

deeman
2014-07-20 22:54
#6

Såvitt jag vet så talas det mycket om att MLM är en sorts kamouflerat pyramidspel.

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.


Annons:
TjockaBerta
2014-07-23 11:56
#7

#6

En del är  ett slags bonussystem som bygger på att man rekryterar och hjälper fram nya säljare. Men man kan också nöja sig med att tjäna pengar på sitt egna arbete och bara jobba med att sälja.

>>>Malum domesticum<<<

[Diana.K]
2014-10-15 18:16
#8

Jag är återförsäljare för ett känt företag och jobbar med ett super team. Tycker det är jättekul och nej det är inget pyramidspel för jag kan gå om min handledare som har rekryterat mig på nolltid om jag vill.

[sanna70]
2014-11-15 11:36
#9

I regel handlar det om försäljning och det största problemet är att det kostar väldigt mycket. Så om man ska använda dessa produkter får man räkna med att lägga ut ca 2000 kr på dessa saker för eget bruk,dessutom ska man sälja till andra människor i ens omgivning.  

Jag har själv arbetat med det och jag kan tala om att det gick inget vidare, jag klankar inte ner på det systemet men man måste vara införstådd i vad man ger sig in i.  Visst kan man tjäna pengar, det finns dem som har lyckats men då ska man vara beredd att jobba dygnet runt i stort sätt.  Du ska jaga potentiella kunder, du ska ha uppföljningar med nuvarande kunder, du ska även skaffa nya Medarbetare som ska göra samma jobb som du gör. Dessutom ska du vara tillgänglig på telefon och svara på alla frågor från Medarbetare, kunder, samtal med upline och du ska ha regelbundna telefon möten.  Jo, och så är det diverse evenemang (möten där du får lyssna på dem som har lyckats nå toppen och ger råd. . ) I regel ligger dessa i större städer så man får räkna med en ökad bensinförbrukning.

Som sagt, det finns dem som har lyckats men man ska vara beredd på hårt arbete och att lägga ner en hel del pengar innan (om) man når dit.

Upp till toppen
Annons: