Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 893 ggr
Blondi08
2016-11-22 12:15

Nya uppgifter, bryter ihop

Har jobbat med att dela ut tidningar i 3 år nu och har trivts väldigt bra. Det är tungt och 12 h pass varje natt/förmiddag 7 dagar i veckan varannan vecka och jag älskar att vara ledig en hel vecka! Jag är väldigt bra på mitt jobb och får aldrig några klagomål. I måndags börjadr vi köra ut veckotidningar, något vi inte gjort tidigare, och det är så jävla jobbigt. Det är så mycket och så tungt. Jag är väldigt dålig på förändringar och har extremt höga krav på mig själv. Idag var det extremt mycket och jag bröt ihop totalt när jag kom hem. Någon annan som kan känna igen sig i sättet att hantera nya saker och känner en enorm press på sigsjälv? Hur hanterar ni det?

Annons:
nypisnina
2016-12-12 23:37
#1

Minskar på något så att det inte blir så. Jag är en presterare, ska helst överprestera innan jag själv blir nöjd och det har lett till att jag har gått in i väggen 2 ggr med bara 4 års mellanrum. Sänk kraven och ta en titt på vad du kan ändra på för att det inte ska bli för mycket för dig. Förändringar vänjer man sig vid men om det redan är för mycket så kan en förändring vara ännu svårare.

Upp till toppen
Annons: