Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 1607 ggr
Elinim
2015-01-04 18:16

Enkät om din jobbsituation

Hej! det skulle betyda massor för mig om du kunde ta dig tiden att svara på denna enkät. Enkäten vänder sig till dig som har, eller nyligen har haft, ett jobb. Svaren kommer användas som underlag för en kvantitativ studie inom ämnet Socialpsykologi som jag läser på högskolan i Halmstad. Enkäten tar max 2 minuter att fylla i och du kan antingen kopiera den och klistra in här under som ett inlägg, lägga upp den som en fil eller skicka den i privatmeddelande till mig. Självklart är enkäten helt anonym och du svarar endast på de frågor du själv vill. Tusen tack på förhand!

Annons:
Åsa S
2015-01-04 19:55
#1

För mig gick det inte att öppna den, annars hade jag svarat.

Elinim
2015-01-04 20:20
#2

Konstigt! Skriver ut den såhär istället. Jätteroligt om du fortfarande vill delta! 

Enkätundersökning

                                        Lite                       Mycket     Vet ej

                                                                                                      2  3 4    5    6     7    8    9             0

Hur intresserad är du av det du arbetar med?         [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]      [ ]

Hur ekonomiskt beroende är du av ditt arbete?     [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]      [ ]

Hur mycket ser du fram emot att få gå till jobbet        [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]  [ ]  [ ]  [ ]    [ ]

för att utföra ditt arbete?

Hur lätt upplever du att du har för att uttrycka        [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]     [ ]

dina känslor på arbetsplatsen?

Hur stor upplever du din förmåga att styra över        [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]   [ ]

ditt eget beteende på arbetsplatsen?

I vilken utsträckning upplever du att du har               [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]     [ ]

kontroll över dina arbetsuppgifter?

Hur stressig upplever du din arbetsplats?                     [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]   [ ]

Hur mycket upplever du att du kan påverka                [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]  [ ]  [ ]  [ ]     [ ]

på din arbetsplats?

I vilken utsträckning känner du motivation till att      [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]   [ ]

prestera högt under arbetsdagen?

Hur meningsfullt upplever du ditt arbete?                  [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]    [ ]

Hur lätt har du att prata med dina kollegor?              [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]     [ ]

Hur duktig upplever du att du är på att lyssna            [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]   [ ]

på dina kollegor?

I hur stor utsträckning upplever du att dina försök     [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]

till att ta kontakt med kollegor lyckas?

Hur lätt har du för att sätta dig in i någon                   [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]      [ ]

annans situation?

Hur lätt har du för att anpassa dig till olika                 [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]    [ ]

arbetsuppgifter?

Hur lätt har du för att samarbeta med dina                  [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]     [ ]

kollegor?

Hur lätt har du för att umgås med olika                       [ ]   [ ]   [ ]   [ ]  [ ]  [ ]   [ ]   [ ]  [ ]       [ ]

människor med olika personligheter?

Man  [ ]   Kvinna [ ]

Vilket år är du född?

19___

Vilket land är du född?

_____________

Vilken är din högsta avslutade utbildning?

_____________

Inom vilket arbetsområde är ditt yrke?

_____________

Tack för din medverkan!

Upp till toppen
Annons: