Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 2035 ggr
Stallmima
2014-08-07 18:14

Trivs du med ditt jobb?

Hur är det med jobbsituationen här ute? Många arbetslösa men också flera som inte trivs på sina jobb och skulle helst vilja byta men inte törs för inkomstens skull. I dagstidningarna skrivs det mycket om trivseln på jobb påverkar dig, berätta gärna om dig själv och hur du har det.  😎

Annons:
fidojunior
2014-08-07 21:54
#1

Jag trivs väldigt bra på mitt jobb, arbetar än sålänge som undersköterska på röntgenavdelningen på sjukhus. Jag tycker att cheferna är bra, känner att jag kan vända mig till dem om jag vill prata om något. Kollegorna är bra, inom alla yrkesgrupper. Visst finns det vissa enskilda personer som jag inte riktigt gillar eller klickar med men man kan inte gilla alla.  Jag har inget att klaga på iallafall. Jag tycker att mitt arbete är kul, spännande och intressant.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

citytjejen
2014-08-16 19:42
#2

Jag trivs jättebra på mitt jobb! Jag började där i juni och har börjat komma in i det nu, det har inte varit så mycket att göra under sommaren. Jag jobbar på en statlig myndighet som administratör i staben på ekonomiavdelningen. Förbereder och deltar på möten, koordinerar aktiviteter på avdelningen och är ett allmänt administrativt stöd.

Har en bra chef och bra kollegor och jag känner mig tillfreds.

Det enda som är negativt är att det är ett vikariat på ett drygt halvår men jag hoppas på att det förlängs eller att det dyker upp något annat i huset.

/Christina

Gasoline
2014-09-01 18:11
#3

Jag älskar mitt jobb. Arbetsuppgifterna är inte superkul alla gånger, men jag gillar det ändå. Bra arbetsmiljö, arbetskamrater och framförallt en bra arbetsledning! Dessutom finns chansen att utvecklas i företaget, vilket jag redan gjort en hel del. Om jag skulle byta jobb skulle det vara för att jag hittade något jag brinner för, tex jobb med djur. Chansen är dock mycket liten.

Portie
2014-09-01 23:12
#4

Ja jag älskar att gå till jobbet. Jobbar på Max och där är det mycket som kan hända under ett pass, man vet aldrig vad man kommer möta för människor. Har också världens bästa arbetskamrater som man känner sig trygg med. Roligt har vi också.

Jag kommer dock byta jobb inom en framtid, vill väldigt gärna jobba med djur men kan också tänka mig butiksjobb.

Zandrama
2014-09-07 22:58
#5

Jag älskar mitt jobb ^^

Men… Jag är sjukt missnöjd med lönen… Så, pga detta måste jag byta :(

//Belinda aka Zandrama

annainorrland
2014-09-17 12:17
#6

Nej inte alls. Söker hela tiden andra jobb utan att få napp och vågar därför inte säga upp mig.

Annons:
[Lilyz]
2014-10-01 16:12
#7

Jag trivs inte alls med mina arbetsuppgifter, men arbetsplatsen i sig är rätt okej. Bor i en liten håla och här finns inga andra jobb, inte så pigg på att bryta upp och flytta heller så därför kämpar jag på. :c

TatsuOni
2014-10-31 15:13
#8

Avskyr mitt jobb! Det är så mycket som är fel i företaget jag jobbar för. Vill inte säga upp mig före jag har hittat någonting nytt, men det kan bli så att jag får nog och gör det ändå.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Aleya
2014-11-02 20:49
#9

Älskar mitt jobb!!! Jag är vikarie nu men har ansökt om fast. Jag gör det jag jobbat för de senaste tio åren. Och jag hoppas på att kunna utvecklas inom detta yrket och även jobba där tills jag ska gå i pension. Jag vill bli ett med inredningen. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: