Annons:
Etikett09-bemanningsföretag
Läst 1763 ggr
Stallmima
2014-06-16 19:42

Bemanningsföretag?!

Är det någon här som har erfarenhet av ett företag som heter Aleja AB??

Annons:
Leon1973
2014-06-26 21:24
#1

Någon skrev detta 2011 om dem och inställningen verkar inte ha blivit bättre..

Aleja ÄR det värsta företaget du kan bli "anställd" på.

Alejas tidigare ägare (Som fortfarande arbetar där) tog anställdas löner & köpte sig silikonbröst.
Aleja saboterar för dig om du använder dom som referenser, dom ljuger och gör det mesta för att du inte ska få anställning på andra företag.

Det är ett riktigt förnedrings företag, som tur är har jag aldrig haft med dessa idioter att göra men har många bekant som har provat. Alla säger dom samma sak. Så för din egna skull undvika dessa klåpare.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Leon1973
2014-06-26 21:25
#2

Detta skrevs 2013

Mitt bästa tips att hålla sig så långt jävla bort som möjligt från detta företag.
Löner som inte stämmer och hot om polisanmälan på lösa grunder för ett brott som aldrig har begåtts.

Detta företag sysslar med skum verksamhet.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Leon1973
2014-06-26 21:28
#3

Mitt tips till dig är att du använder dig av ett verktyg/sida som heter google, där kan du hitta svar på många av dina frågor.

Jag kan också tipsa dig om:
Centric
Academic work
Bravura

Som är bemanningsföretag som jag har varit i kontakt med själv.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Stallmima
2014-06-26 22:52
#4

O det där lät inget bra, usch och fy. De verkar ha en konstig intervjuteknik när man blir uppringd av dem.  Ska ta och kontakta dem i ansökningssyfte och se vad som händer. Mycket tragiskt när folk söker jobb som de verkligen behöver  😓

Stallmima
2014-06-27 10:21
#5

Nu har jag sett på allabolag.se att  " Företagsrekonstruktion inledd 2014-03-24"  är aktuell så det företaget kommer nog inte finnas kvar länge

Upp till toppen
Annons: