Annons:
Etikett20-off-topic-ot
Läst 2398 ggr
Tanjis
5/30/14, 1:21 PM

vad har ni gjort för tabbar på jobbet?

Jag krånglar rätt ofta till det för mig sj men så att bara jag påverkas, det värsta jag vet dock är när jag gör sån tabbe på jobbet så att mina kollegor kommer i kläm. I dag skulle jag för första gången sortera ut matlådar till ca 80 brukare för idag fredag och hela helgen med specialkost och diverse olika önskemål om mat, finns tre alternativ för varje dag som brukarna kan välja bland (jag jobbar innom hemvården) då det var min första gång och jag var osäker och det dessutom var så mycket matlådor så blev det rörigt, först för mig vid sorteringen och sen för mina kollegor när dom skulle leta rätt på rätt matlåda i huller om buller högen jag hade åstakommit på tidsbrist dessutom. JOBBIGT! Berätta gärna om era tabbar, om man delar med sig känner man sig inte lika dålig utan ser att det är ju faktiskt fler som strular till det.

Annons:
[Outlawly]
5/30/14, 7:27 PM
#1

Har råkat scanna samma vara två gånger i kassan mär kunden bara velat ha en (köpte då många produkter och försvann i mängden) kund märkte inget. Och satt egna prise på varor där prislapp saknas. Så va uppmärksam när ni handlar, för det kan finnas många som det kan hända.

Upp till toppen
Annons: