Annons:
Etikett17-starta-eget
Läst 2406 ggr
Araminta
5/7/13, 6:30 PM

Extrem hårfärger och söker grossister?

Hej! Jag har länge velat starta eget. Jag blir 23 år i år och varit arbetslös sen 2009. Företaget jag planerat att starta är lite av en allt i allo butik. Jag vill allra helst satsa på att sälja extrem hårfärger. Då av Manic Panic, Direction och Stargazer. Men jag hittar inga grossister för dessa artiklar!!! Är de någon som vet av några grossister för dessa hårfärger så skulle de uppskattas enormt. Resten av sakerna jag ska sälja kommer vara en del ifrån agora, och sen planerar jag väl också att sälja extrema kläder, skor, väskor osv. Då inget av dessa finns här i närheten, utan att man måste beställa, så de finns en enorm efterfrågan för dessa här i denna stad. Vi har mycket extrem klädda personer här och dom har lika stor efterfrågan på de, så jag tror att jag skulle kunna få mitt företag att gå runt utan problem. Har ni andra tips på hur jag hade kunnat starta eller utvecklat mitt företag så får ni jätte gärna komma med förslag! Tack på förhand!

<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3

Annons:
Honestyisdead
5/10/13, 12:45 PM
#1

Angående hårfärgerna är det nog lättare att fråga på tex Mode&Skönhet eller Hår.

AMS har väl starta eget kurser?

Allamej
5/13/13, 1:01 PM
#2

Som fullt normalt klädd men med udda hårfärger så önskar jag dig all lycka och har du humana priser och säljer via internet så kommer du att få en kund :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Araminta
6/3/13, 2:57 PM
#3

haha härligt! ^^ klart jag kommer sälja via internet också :)

<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3

Allamej
6/3/13, 3:09 PM
#4

Underbart 😃 När startar du 🤪

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Araminta
6/3/13, 3:14 PM
#5

de blir nog mot augusti skulle jag förmoda :)

<3 Kärlek är som en cirkel, den tar aldrig slut… <3

michanna
6/18/13, 12:07 AM
#6

å.-låter riktigt intressant..Har tyvärr ingen hjälp att ge dig men du kanske får en till kund….

Annons:
Upp till toppen
Annons: