Annons:
Etikett02-vägen-till-ett-jobb
Läst 2201 ggr
Nattaspoker
1/30/13, 10:40 AM

Söker sommarjobb/arbete

Hejsan!
Mitt namn är Natalie. Jag söker arbete i kalmar och nybro trakterna.
Jag är utbildad djurvårdare men söker även som restaung, butik och andra roliga, spännande jobb.

Som person är jag pigg, glad och ansvarsfull. Med mina tidigare erfarenheter är jag till stor hjälp där kundkontakt, att kunna arbeta i högt tempo, lyhörd stämmer in helt på mig. Jag ser fram emot att få arbete med andra människor och få dela glädje och skratt tillsammans. Jag arbetar bra i både grupp och självständigt.

Har ni några tipps om vart jag kan söka eller hitta dem lediga jobben så hör gärna av er. Jag har nu sökt i över ett halv år på många olika sätt men har inte lyckats. Arbetsförmedlingen är utesluten då bara 13% av alla företag och jobb annonseras där.

Tyvärr kunde jag inte bifoga mitt cv så ni kunde ha matchat om ni har något försag men kanske känner ni någon egen företagare i närheten?

Annons:
Halvdansken
2/2/13, 4:01 PM
#1

Tål du kritik?

Om du skickar ut CV till firmor, så stava egennamn med stor bokstav (Nybro, Kalmar) och särskriv inte.

Du "söker även som restaung". Vad betyder det? Inom restaurang heter det.

Stavningskontroll (tips, inte tipps, restaurang/restaurant inte "restaung").

Lär dig skilladen på de och dem.

Om du är utbildad djurvårdare, söker du på katt/hundhem, veterinärkliniker eller vad det nu kan vara?

Hur gammal är du, det kan ha betydelse för vissa jobb.

Varför kan du inte bifoga CV?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Åsa S
2/3/13, 10:01 AM
#2