Annons:
Etikett06-cv-personligt-brev
Läst 7416 ggr
Tintin82
4/26/12, 10:38 AM

Personligt brev!!

Hejsan! Undrar en sak…du som jobbar med kundtjänst eller har skickat ett bra personligt brev som gjort att just DU kommit på intervju vad tog du fasta på när du skrev brevet? Idag börjar alla nästan med "jag heter " vad började du med? Ibland tror jag att man måste överraska början i det personliga brevet gjorde du det? Jag tycker det personliga brevet är väldigt svårt så jag vore tacksam för tips och råd:)

Annons:
yoanna
5/7/12, 5:07 PM
#1

vad jättebra att du startat en sån här tråd, jag är också i behov av hjälp när det kommer till det… Det känns som man vill ha ett "färggrant" personligt brev eller vad man ska säga, man vill ju synas i mängden Glad

Mysan59
5/31/12, 7:20 PM
#2

Samma här, vill synas så man åtminstone kommer på intervju

yoanna
6/1/12, 9:08 AM
#3

Jag var på intervju för en tjänst inom kundtjänst i måndags och i onsdags fick jag svar att jag fick jobbet :D. Det jag gjorde i det personliga brevet va bara att jag "broderade" med ord och sen skrev att jag behövde ett jobb md fast lön :)

yoanna
6/1/12, 9:08 AM
#4

Jag var på intervju för en tjänst inom kundtjänst i måndags och i onsdags fick jag svar att jag fick jobbet :D. Det jag gjorde i det personliga brevet va bara att jag "broderade" med ord och sen skrev att jag behövde ett jobb md fast lön :)

yoanna
6/1/12, 9:08 AM
#5

Jag var på intervju för en tjänst inom kundtjänst i måndags och i onsdags fick jag svar att jag fick jobbet :D. Det jag gjorde i det personliga brevet va bara att jag "broderade" med ord och sen skrev att jag behövde ett jobb md fast lön :)

fidojunior
6/1/12, 4:39 PM
#6

Åh, grattis till jobbet! Skrattande

Vad menar du med "broderade med ord"?

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Annons:
Mysan59
6/1/12, 5:09 PM
#7

Grattis till jobbet, säger jag också! Glad

yoanna
6/2/12, 3:02 PM
#8

Tack så mycket :D

Asså det är svårt att förklara. Men istället för att enbart skriva som jag gjort tidigare tex. att man förklarar sina egenskaper. Om man skriver; jag är bra på att hantera stress SÅ kan man tillägga jag tycker om att jobba under stress för att jag känner att jag kan prestera och gör ett bättre jobb då. Eller om du tycker om att få nya utmaningar så kan du skriva att jag tycker om att få nya utmaningar för att jag tycker man utvecklas som person och även om som arbetare.

Jag hoppas att ni förstår vad jag menar nu :)

fidojunior
6/2/12, 4:43 PM
#9

Aha, förstår nog nu. :)

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

yoanna
6/2/12, 5:38 PM
#10

Hoppas det. Och att du snart får jobbet du söker :)

Upp till toppen
Annons: