Annons:
Etikett05-arbetsförmedlingen
Läst 4335 ggr
stillness
2/28/12, 4:50 AM

Arbetslösheten driver arbetslösa till självmord

Att vi lever i svårt utmanande tider är ett faktum som vi inte kan undvika i detta system, jag pratar om alla jobb som försvinner och den stigande arbetslösheten globalt.

En kompis sade till mig för fera år sedan vänta bara tills arbetsförmedlingen börjar dela ut lappar

("Har du självmordstankar vänligt ring nummer *******)

Är inte förvånad alls då jag nu såg detta klipp.

Men vi får komma i håg att det är nu tillsammans vi kan påverkar och säga ifrån vilket jag ser på andra håll nu att

vi tar tar inte denna behandling systemet är så korrupt man tjänar till och med pengar på arbetslösa FAS3 tex.

politikerna ljuge rom hoppet hela tiden, vinner mer tid och säljer ut sverige ännu mer.

klassklyftorna ökar etc

prata med varandra, stötta varandra så att vi tillsammans kan bli en förändring, vi har alla erfarenheter och det är viktigt att inte känna sig hjälplös eller ensam

vi är många i samma båt idag

prata med varandra, stötta varandra så att vi tillsammans kan bli en förändring, vi har alla erfarenheter och det är viktigt att inte känna sig hjälplös eller ensam, häjlpa varandra ge stöd , att lyssna kan läka så mycket.

OCH ANKLAGA INTE ER SJÄLVA,

det är inte ert fel att jobben har skickats till Kina , att man varslar och skärner överallt , mycket idag går ut på att skuldlägga  individen tex du skrev för desperat cv, du skrev inte desperat cv, du blev för bra kompis med chefen på intervjun, du blev det inte and so on.

vi är många i samma båt idag och vi kommer få se mer arbetslöshet oavsett hur mycket våra politiker Ljuger och försöker ge oss flaska hopp.

Så kom samman och stötta varandra så vi kan hitta bättre lösningar tillsammans för våra politiker kan vi inte längre hoppas på.

och glöm inte att du är helt unik för just den du är och att du är älskad av universum

Annons:
stillness
2/28/12, 5:04 AM
#1

lite fakta om fas3 som är rent salveri och utnyttjande av människor i modern form.

företagen tjänar Miljon belopp på dessa arbetslösa i fas3

man tjänar pengar på arbetslösa människor och vill ej på så vis  ge dem  jobb , vår egen Arbetsförmedling

Upp till toppen
Annons: