Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 4274 ggr
Salander
2/18/12, 6:48 PM

Extrajobb hemifrån/på distans?

Hej! Jag har suttit och letat ett tag efter jobb som man kan sköta hemifrån men det är svårt att hitta, verkar mest finnas "telefon-jobb", något jag inte är intresserad av. Finns det någon här som vet om något typ av jobb som man kan sköta hemifrån som inte har med telefonförsäljning eller liknande att göra? Något man kan ha som extrajobb och tjäna nån tusenlapp i månaden på?

Olika paketerings/monteringsjobb fanns väl mycket förr, finns sånt idag? Har inte hittat något sådant, men det är en typ av jobb som skulle passa mig, jag blir inte uttråkad av att göra samma sak om och om igen.

Öppna webbshop har jag tänkt på också, men hur mycket kan man tjäna på det egentligen å vilken typ av produkter är det som säljer bra?

Om någon har tips får ni gärna dela med er! Jag har pluggat på distans flera år (pluggar fortfarande) och trivs mycket bra med det, vore toppen om det gick att hitta något extrajobb som kunde skötas hemifrån också.

Tacksam för tips å ideér! Skriv här eller skicka gärna ett meddelande till mig om du har något att bidra med:)

Annons:
Upp till toppen
Annons: