Annons:
Etikett06-cv-personligt-brev
Läst 2769 ggr
Mitralis
2/16/12, 11:09 PM

Snart kommer tårarna

Har suttit i det närmaste hela dagen och knåpat på ett CV som jag behöver i morgon. Jag har kopierat och sparat och sparat hela tiden.
Nu när jag flyttar USB minnet till datorn där skrivaren är så är minnet helt tomt så när som på något skräp som låg där när jag köpte det.



Annons:
Zabbio
2/16/12, 11:10 PM
#1

*tröstekram*

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Mitralis
2/16/12, 11:21 PM
#2

Nu ser jag att det inte hjälper om jag skriver om det på den här datorn som inte har någon skrivare för ordbehandlingsprogrammet fungerar inte på datorn med skrivaren för den har tydligen inget fungerande program. Och ingen nätverksanslutning heller som jag behöver för att få till det här bra. Fick redan på det här jobbet i förrgårnatt på facebook så jag har suttit med det igår och större delen av idag. Och nu är allt borta. Helt väck. Jag som sparat och sparat för att det inte skulle bli något tok. Men det hjälpte inte.



Halvdansken
2/16/12, 11:27 PM
#3

Har du gjort en search och kollat att du inte sparat på fel ställe?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Zabbio
2/16/12, 11:31 PM
#4

Kan du ladda ner openoffice eller neooffice på datorn med internet och föra över det till datorn utan skrivprogram med skrivare? :)

Koppla skrivaren till datorn so kan skriva?

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Halvdansken
2/16/12, 11:34 PM
#5

Maila det till en kompis som kan skriva ut det?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Mitralis
2/16/12, 11:43 PM
#6

Allt är borta. Har letat överallt. Försökte igår att ladda ner openoffice men det var inte kompatibelt med windows instaler, eller vad det nu var.
Det är riktiga skitdatorer båda två så jag tänkte att det var smart att spara på USBn för då kunde jag ta med minnet och skriva ut och fixa någon annanstans om det behövdes, men den gubben gick inte.

Har ingen aning hur man instalerar skrivaren till den här datorn och sambon är 35 mil bort på jobb så jag har ingen som kan hjälpa mej.

Om jag mot förmodan får till ett nytt CV i tid så kanske eventuellt grannen kan skriva ut det. Men det ser ut som att jag är rökt.



Annons:
Zabbio
2/16/12, 11:52 PM
#7

Så himla trist :/

Om du går in i skrivprogrammet du använde (ha USB ikopplad för säkerhets skull) och klickar ''arkiv (eller fil) --> öppna senast använda dokument

(eller liknande, vad det nu kan stå.. brukar komma  en rullist med de senaste dokumenten där man kan välja)

Kan det funka?

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Mitralis
2/16/12, 11:53 PM
#8

Se på… Hjälpte att gråta en skvätt så att man lugnade ner sig GladHittade det i Indexerade platser som jag inte ens hade någon aning om att det fanns för jag har aldrig hört talas om något sådant.

Då var det bara den sista lilla detaljen kvar, att få det på papper. Funderar på att gå på arbetsförmedlingen så de får hjälpa mej med det.
Nu känns det mycket bättre i alla fall Glad



Zabbio
2/16/12, 11:54 PM
#9

Så bra! :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Upp till toppen
Annons: