Annons:
Etikett10-personal-sökes
Läst 5454 ggr
amadeusdolls
2011-11-30 11:00

Jobbsök akut läge

Hej

Anneli heter jag och har hamnat i en kris som jag behöver komma ut från.

Har inga skulder men lär få om jag inte hittar ett jobb och denna månaden har jag fått förhandla med hyresvärden akut

Nån som vet nåt så hojta till snabbt om lediga jobb akut i Skåne?

Som behöver anställa omgående tim, del o heltid, kortare o längre vikariat? Yrkesområdena: Billack o rekond, vården hemtjänst personlig assistent gruppboende även restaurang o lokalvård tips tages tacksamt emot i dessa kategorier

Tack på förhand!

Annons:
Åsa S
2011-11-30 13:36
#1

Nackdelen är ju att även om du får jobb med lön brukar det ju dröja 2mån innan den betalas ut så du kanske måste diskutera det med hyresvärden med, eller leta upp allt du har som du kan sälja på blocket.

Finns det något lager där du bor typ COOP el dyl lagerna som försörjer butiker med varor borde ju behöva folk som packar pallar just nu, visst är det riktigt tungt arbete men det är det även att jobba inom vården, inom lager får du dock bättre betalt. Annars kanske du kan gå runt i alla butiker runt omkring och dela ut ditt CV och be att de ringer om de behöver extra personal, kanske mac donalds eller liknande kan funka med. Är man i akut brist på pengar får man nog ragga det jobb man kan få och inte begränsa sig till bara några yrkesområden.

amadeusdolls
2011-11-30 14:46
#2

jag söker allt jag kan jobba med ..med eller utan erfarenhet ska jag kanske tilläga

Ketang
2011-12-14 15:23
#3

Ett tips är att kontakta alla uthyrningsföretagen! Alltså företagen som hyr ut personal :-)

Upp till toppen
Annons: