Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 2303 ggr
Ketang
10/3/11, 11:16 AM

Ni som är arbetslösa?

Hur spenderar ni er tid? Går ni upp tidigt på morgonen eller sover ni länge? Har ni några rutiner som ni följer eller tar ni dagarna som dom kommer? Slö tittar ni på tv eller söker ni jobb aktivt varje dag eller gör något annat för att dagarna inte ska bli så lång tråkiga?

Jag har precis blivit arbetslös, inte varit det en vecka ens och jag klättrar snart på väggarna! Går upp tidigt och lämnar dottern på dagis vid 8, sen går jag en timme i skogen med hundarna. Men sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir ofta sittandes vid datorn och det hatar jag ;-)

Annons:
Stephanie
10/3/11, 8:31 PM
#1

Jag är vaken länge och sover länge, spenderar mesta tiden framför datorn. Har visserligen ett extrajobb, men det är inte mycket jobb och kan gå långa perioder mellan jobben. Har inte möjlighet att söka något annat jobb för tillfället så jag går och väntar på att tiden ska gå bara… Obestämd

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

MajaL
10/4/11, 10:28 PM
#2

Söker jobb när nya kommer ut.

Går upp ca 9 på morgonen. Vaknar automatiskt varje dag, prick 9, utan väckarklocka. :)

Jag går till fåren (bor på föräldrarnas lilla gård, eller vad man ska kalla det) och kollar att de har mat och vatten vad de ska ha.

Fotograferar och skriver. Läser teori till körkkortet. Bloggar.

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

MajaL
10/4/11, 10:29 PM
#3

Vill tillägga att jag nu sökt skrivarkurs, så hoppas komma in på den snart. :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Buffaomini
10/12/11, 12:29 PM
#4

har jobb så jag jobbar 1-2 pass i veckan, men de är ju nästan ingenting så jag är till 80% eller något sådant, arbetslös

jag brukar gå upp före 10 och hitta på saker; städa, baka, träffa vänner, se om af har någon träff, söka jobb då jag hittar något som verkar passa.

sen finns det perioder då jag också klättrar på väggarna eller bara pillar naveln

Upp till toppen
Annons: