Annons:
Etikett11-praktik
Läst 6076 ggr
Gaudium
9/12/11, 8:03 PM

Prao åk 9

Hejsan, jag letar efter prao-plats och jag ska lämna in min "prao-blankett" till min lärare om en vecka… lite stressad.. eftersom jag inte vet vart jag ska praoa. Så nu vänder jag mig till er! :) Vill ha massa tips!
Har funderat lite på att bli psykolog, men finns ju inte något sådant ställe man kan praoa på eftersom sådanna grejor är sekretessbelagda. Jag har dock fixat en intervju med en psykolog så det är ju alltid något antar jag.. men jag har fortfarande ingen praoplats.
Jag vill inte praoa i en butik,café eller liknande. det tycker jag är ganska tråkigt.. 
Så ja, skulle bli otroligt tacksam om någon kunde komma med lite tips! :)

Tack på förhand!

sannaisaksen.blogg.se

Annons:
bambiiii
9/12/11, 8:04 PM
#1

lärare!!

 Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

 

 

 

 

 

 

bambiiii
9/12/11, 8:04 PM
#2

lärare!!

 Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

 

 

 

 

 

 

Gaudium
9/12/11, 8:11 PM
#3

#1 det har jag praoat som förut, så vill prova på något annat, men tack iaf :)

Någon annan ?

sannaisaksen.blogg.se

Åsa S
9/20/11, 2:58 PM
#4

För att kunna jobba som psykolog måste man nog vara van jobba med människor av alla åldrar och av olika slag, så något ställe där du jobbar med människor kan ju vara lämpligt att prova ex. åldringsvård, hemtjänst, dagis, stödboende för funktionshindrade och likn. kan ju vara ställen där du får testa jobba med människor av olika slag.

Upp till toppen
Annons: