Annons:
Etikett22-om-sajten-ifokus
Läst 2966 ggr
[SarahOhrn]
2/26/10, 7:24 PM

Hur mycket jobbar du?

Annons:
Qviq
2/26/10, 7:36 PM
#1

Jobbar sedan ett halvår tillbaka heltid, men det kan ändras väldigt fort. Innan jag jobbade heltid så kunde det va så lite som 2 dagar i månaden. Det är det som är en av nackdelarna med att vara timanställd…

"Chaos is a friend of mine."

[SarahOhrn]
2/26/10, 7:45 PM
#2

Jag är helt arbetslös, tyvärr! Och har i stort sett alltid varit förutom när jag pluggat.. Har bara sommarjobbat en gång och något projektjobb på ett par månader annars har det varit tufft!

Mammzing
2/26/10, 8:31 PM
#3

Jobbat heltid åt ett företag.
Är egen så jag har f-skatt. Får på denna heltid in en halvtidslön.
Bara för att jag inte vågar ta betalt.
Tyvärr.

Har en textilfirma som jag pysslar lite med ochså.
När jag är ledig.

Bergspuman
2/27/10, 1:59 PM
#4

Jobbar heltid, är anställd på ett företag som vanlig anställd.

Har haft funderingar på att dra igång en egen firma, men det blir nästan bara just det - funderingar. Jag vet att jag är lite för lat för att ha det rätta drivet som fordras.

JohannaMax
2/27/10, 11:09 PM
#5

Jobbar heltid, fast anställd men just nu är jag föräldraledig.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

halloonsodaa
2/27/10, 11:25 PM
#6

Studerar:)

Annons:
David
2/27/10, 11:27 PM
#7

Långtidstjänsteledig ifrån en butikschefstjänst och driver numer eget.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Farwuq
2/28/10, 10:13 AM
#8

Förr var jag arbetlös av och till.

Nu mera, sedan ca 15år, så jobbar som statlig tjänsteman på heltid.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sephrenia]
2/28/10, 1:37 PM
#9

Nu jobbar jag heltid som vikarie åt två mamma lediga tjejer sen i somras.

Innan det så jobbade jag från och till som sommarvikare, semestervikarie, vabvikarie hos kommunen med städ och barnomsorg (aldrig vantrivits så mycket någonsin med personal, barnomsorgs personalen i denna kommun är vedervärdig)

Har vart vikarie förut på samma ställe jag är nu för personer som är på semester.

Jobbat lite inom fotografi (produktfotografering, lite vimmel, sålt lite egna bilder (inte rättigheter bara stycken) - som vart min dröm men nu känns mer som jag ska hålla på hobby nivå, har dock en spekulant nu, en fotograf i samma kommun som trycker canvas tavlor som hade massa kunder som kom in och frågade om de fick köpa tavlan som stod i deras skyltfönster (med min bild på), jag velar för jag och min sambo kan väldigt lätt få genom min svärfar tag på en canvas skrivare och skriva ut själv och sälja så slipper jag ge upp mina rättigheter +et skulle vara att då kunde man starta ett litet företag och sambon fick något att pyssla med och få referenser på pappret (det ekonomiska kan jag sköta med tanke på att jag lärt mig det "gratis" där jag jobbar nu)

Maria
2/28/10, 8:34 PM
#10

Jobbar deltid 80% i en projektanställning som varat snart i 10 årFörvånad(men har en fast heltidstjänst i botten)

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: