Annons:
Etikett12-jag-har-fått-jobb
Läst 4604 ggr
[SarahOhrn]
4/18/10, 12:00 PM

Jag har fått jobb!!

Helt otroligt, trodde inte det skulle ske dom närmsta åren och speciellt inte att det skulle hända när jag sökte mig hemåt mina hemtrakter, en superliten stad! ;)

Var på intervju förra fredagen, fick veta på måndagen att jag fick jobbet och började på onsdagen. Det är som kundtjänstmedarbetare på Teleperformance i Söderhamn, tror det passar mig utmärkt och det är en supertrevlig arbetsplats!! Vi är nu 17 stycken som går en månads utbildning för att sen jobba "sommarvikariat" men troligtvid 99% säkerhet får fortsätta i höst! Dom söker dock folk hela tiden, så det va väl inte så svårt att få kanske men jag är jätteglad för det här är ett jobb som passar mig.

Dock är det en TUNG utbildning!!! Det är jättekul med rutiner, enarbetsplats och trevliga kollegor! Men det blir nog skönare när jobbet kommer igång ändå, för nu är det mycket att ta in… Huvudvärk o illamående varje kväll! Snacka om att man inte är van när man aldrig direkt jobbat innan och gått hemma arbetslös nu… =P Längtar dock till imorgon när det är dags igen! =)

Lite kass lön men jag tror inte att man kan få så mycket bättre när man börjar sitt första jobb iofs. Och vi har väldigt bra "förmåner" på jobbet, bra arbetsplats, bra chefer, bra kollegor, bra bonus och provision + bra klättringsmöjligheter inom företaget! Så vad mer begär man? =)

Nu håller jag tummarna för er andra, att ni får jobb snart :D

Annons:
Maria
4/18/10, 7:44 PM
#1

Så roligt. Det är bara att gratuleraKyss

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Bergspuman
4/19/10, 12:19 PM
#2

Stort grattis! Härligt!

Fast nu får du väl se ut en annan som får driva sajten såklart Skrattande

Isak
4/20/10, 10:14 PM
#3

Grattis igen. :) Vad kul.

Alltid kul att få en bra utbildning. Jag fick en rätt intensiv, men hård utbildning pga det höga kundtrycket, men blir lite vidareutbildning inatt.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Salladshataren
4/20/10, 10:28 PM
#4

Jag har varit på en anställningsinterjvu idag och ska iväg på gotland på torsdag och vara där till söndag. Ska också på anställningsinterjvu där samt provjobba Flört

Hoppas också på att jag kanske får ett jobb nu, så jag slipper bli ensam i min grupp på Folkuniversitetet!

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

NinniH
4/21/10, 12:46 AM
#5

Härligt, lycka till!

Trodde inte heller att jag skulle få jobb på flera år.
Men förra måndagen ringde det från ett sommarjobb jag sökt.
I tisdags var jag där och pratade, och allt var klart att jag skulle jobba 8 veckor där.
Och i går ringde föreståndaren igen och undrade om jag kunde hoppa in och jobba i mitten på Maj redan. ^^
Så ibland går det fortare än man räknat med. =)


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

[SarahOhrn]
4/26/10, 6:09 PM
#6

#2 Hehe, jag skulle ju kunna fortsätta ändå problemet är väl att jag inte har nån ork/tid till att sitta här på kvällarna längre… Helt slut när man är van att vara arbetslös och sitta hemma och från en dag till en annan börja gå 8-17 varje dag. Första 3 dagarna var jag nära döden alltså =P Nu börjar det bli bättre men tungt vissa dagar fortfarande! Somnar innan kl 22 på helgerna, haha.

#4 Lycka tlll!! =)

#5 Grattis till dig och lycka till till dig också! :D

Annons:
NinniH
4/26/10, 6:18 PM
#7

#6: Tack tack. ^^
Har en känsla av att jag kommer vara helt slut första helgen.
Att jobba dag och kväll tror jag inte blir några problem, däremot den delade turen.


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

BraveandCrazy
6/2/10, 2:10 PM
#8

Hmm om man tar över sajten får man jobb då? Flört

Medarbetare på HBT ifokus

[SarahOhrn]
6/2/10, 10:47 PM
#9

#8 He he! :) Kanske man får det, jag som sökt jobb så länge o startade denna sajt då fick jag direkt, dock inte genom sajten men ändå, ha ha!

Rosalita
6/12/10, 10:08 PM
#10

Grattis!

Bra förmåner, arbetskamrater och chefer kan vara mycket mer värt än en hög lön.

Upp till toppen
Annons: