Annons:
Etikett06-cv-personligt-brev
Läst 22396 ggr
KallaMigMimmi
5/8/10, 4:04 PM

komentera CV

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag skulle gärna villja ha komentarer på mitt CV. Jag har tagit bort mina personuppgifter, men undrar om upp lägget och presentationen är bra?

Tänkte att tråden kan användas av andra som också vill ha komentarer och tips på sitt Cv.

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Annons:
KallaMigMimmi
5/8/10, 4:07 PM
#1

Tryck på bilden och Zooma en gång så blir det lättare att läsa Glad 

en sak till jag tar även imot konstruktiv språk och stavnings kretik

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Halvdansken
5/9/10, 8:29 PM
#2

Det enda jag reagerar på är första meningen. "Jag är en aktiv och entusiastisk person som söker jobb". Söker jobb som vad? Inom vilken bransch?

Jag vet inte till vilka företag du tänkt skicka den, men jag tror det kan vara bra att specificera vad det är du vill.

Det är lite luddigt, du har olika utbildningar men du berättar inte vad du är bra på eller hur du vill utvecklas.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

KallaMigMimmi
5/11/10, 2:42 AM
#3

Det är sant står inte så mkt om vad jag vill..vet inte om jag vet det..:/ jag har inte skickat det till någon arbetsgivare eller ricktat in mig på något jobb änu men brukar skriva personligt brev och ändra lite på Cv när jag vet villka som ska kolla på det. tack:)

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Mona22
5/14/10, 2:20 PM
#4

Då arbetsgivaren bara läser de allra första raderna(för det mesta) så måste du försöka få fram det viktigaste på en gång.

Jag hade nog tagit delar av ditt 2a stycke först och utbildningen sedan, beroende på vad för jobb du söker. Få fram vad som är så speciellt med dig. varför ska du jobba hos dem? Att du kan jobba ensam eller i grupp kan vara bra för dem att veta. utåtriktad och serviceinriktad är bra.

KallaMigMimmi
5/18/10, 7:58 PM
#5

Tack för din respons låtter vättigt:)

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Upp till toppen
Annons: