Annons:
Etikett01-allmänt
Läst 4597 ggr
KittyVsYarn
7/11/10, 3:29 AM

az-news.org - bluff eller inte?

Undrar lite om en sida jag snubblade över;

http://www.az-news.org/se/?c=cse&k=kSIAAJvKEgA2XVYAAAAAAPORFwAAAAAAAAAQAQIAAAAAAAAABAABAqNXGwAAAAAAUnAfAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADnjAsAAAAAAAIAAgAAAAAAt5ChvikBAAAAAAAAAAAAAAwFcZcqAAAAAAAAAAAAAABQ2aFUAAAAAA0AAAAAAAAADQAAAAAAAAA=

Oj, vilken lång länk :P I alla fall, jag blev intresserad och allt låter ju bra, men en sak jag har fått höra mycket är att om det låter för bra för att vara sant så är det ofta det.

Är det någon som har hört talas om denna sidan, är det som de säger eller är allt bluff? På internet vet man ju aldrig…

Annons:
Halvdansken
7/14/10, 10:29 PM
#1

Vad handlar det om? Jag klickar inte på okända länkar.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

rollrob22
7/20/10, 12:38 AM
#2

Tjaa! Hamnade också på denna sidan av en ren slump!! Låter intressant och så, men vet fortfarande inte om det är en bluff heller! Om du hör något om det kan du väl höra av dig via mejl! rollrob22@hotmail.com

Halvdansken
7/20/10, 1:22 AM
#3

En gång till, vad handlar det om?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

rollrob22
7/21/10, 12:27 AM
#4

Jaa du, det handlar om att tjäna pengar på internet! Man skaffar sig något slags Survey income kit (NGE LIKNANDE) och så svarar man på ankäter, sidan lät mycket mer trovärdig än de flesta liknande ja stött på.!!

ankan88
7/23/10, 10:54 PM
#5

Ja snubblade också över denna sida och blev naturligtvis väääldigt lockad. Jobbigt att veta om det är en bluff eller inte. Googlar man får man naturlligtvis upp mkt negativt men det behöver ju inte betyda att detta är lurendrejeri.

Däremot provade jag att skriva en kommentar på sidan men då kom ett pop-up medelande upp att min kommentar hade skickats till granskning vilket inte är speciellt seriöst :P

KittyVsYarn
8/3/10, 4:45 PM
#6

Min syster berättade precis för mig att hon hittat samma sida och bestämde sig för att bli medlem efter lite betänktetid. Enligt henne var det ingen bluff. Man blir tydligen skickad till en annan sida, jag vågar inte riktigt prova än haha.

Annons:
dissie
8/30/10, 1:46 PM
#7

Har testat, inte tjänat ett öre. O det där "income kit" som ska komma hem till brevlådan, vart är det någonstanns?

Inte tjänat ett enda öre. Väl inne ska man registrera sig på massa sidor som mailar ut enkäter att svara på. Kommer aldrig några mail, och mååånga sidor tar inte svenska medlemmar..

Men testar ni så är det enkelt o få pengarna tillbaka.

Upp till toppen
Annons: